18:55 - Halmstadlivin

Sooo...
detta är vad som händer i mitt liv just nu.
 
Senaste tre veckorna har jag tillbringat i Halmstad för att försöka lära mig att köra bil (dvs, ta körkort) och imorgon är det upp till bevis. Jag är inte så jättenervös nu men det kommer väl. Just nu vill jag bara hem till mitt rum, min häst och mina kaniner. Teoriprovet, riskettan och risktvåan är redan avklarat utan större problem, så nu är det bara uppkörningen kvar. Klarar jag den blir jag lyckligast i världen. Går det åt helvete är det bara att öva mer och prova igen om några veckor. Så enkelt är det. Jag har ingen att skylla på. 
 
Angående min fina Exie så är det bra med honom. Victoria har haft honom dessa veckor när jag har varit här nere i halmstad och det har gått bra, men jag saknar honom som in i helvete. Men imorgon åker jag hem till göteborg, oavsett hur det går med uppkörningen. Så snart får jag träffa honom, min ängel.
 
Annars då? Inte mycket. No loveproblems, no hate, no need. Allt är bara lugnt. Dock börjar jag få lite jobbabstinens? Typiskt mig.
 
Fick jobb på cafeavdelningen på Liseberg till jul, helt underbart! Inte bara att få jobba utan även att få lite omväxling, det är ju aldrig fel. Annars är drömmarna lägenhet + hund. Har planer på att tatuera mig nästa vecka också. Får se hur det blir med det.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback