Mobilinlägg: Tränat

På väg hem nu, har gymmat med Vican. Kommer vilja dö imorgon på grund av träningsvärken, men så ska det fan va. Det betyder ju bara att man har kämpat. 

Sjukt många människor på gymmet idag, jobbar inte människor vid 12-14 eller har alla börjat gymma på lunchen? Nu när det är höst och allt. För hösten verkar ju vara en brutal nystart för alla. Dock inte för mig, jag fortsätter som vanligt. 

"Fit for summer? What about fit for life!"


Mobilinlägg: Just nu

Tända ljus, chailatte, lingongrova och Lars Winnerbäcks fina musik spelas mina nya hörlurar.

Mysfaktor: Hög
Men klockan är fem i tolv och jag är vaken för jag inte kan sova. Vad är det för fel på mig?


11:31 - Jobbig natt.

Hemsk natt. Vaknade runt halv fem och var klarvaken. Funderade på att gå ut och gå efter en stund, men egentligen ville jag bara somna om. Vilket jag aldrig gjorde, så vid halv sju gick jag upp.
 
Gjorde några mackor och hittade en Ameliatidning som handlade om hösten och allt var det innebär. Så himla mysigt. Älskar hösten - tända ljus, Lars Winnerbäck i högtalarna, mörker och fina färger på löven. Men som med allt annat så är hösten underbar i en vecka och sen vill jag byta årstid. Aldrig kan man vara nöjd. 
 
Anyway. Jag somnade i soffan vid sju och när jag vaknade igen hade jag drömt mardrömmar i tre timmar i sträck.  Minns inte exakt om vad, men det var någonting om att mina systrar stod och stirrade på mig och att jag var tvungen att passa huset för att se till att inte fel snickare kom in. Hur skumt som helst. Chockerande upplevelse det där.
 
 

Mobilinlägg - Så jävla arg

Just nu;


16:55 - LOL

Såg nyss klart på filmen Lol för typ fjärde gången på ett par veckor. Varför finns inte Kyle (Douglas Booth) på riktigt? Hans utseende är ju ren perfektion, och rollen är... shit, bara ge mig honom. 
 

Asså, bara kolla på honom. Ren utseendeperfektion, och så är rollkaraktären värsta drömmen. Tänk om Douglas Booth är lika charmig i verkligheten? Vore guld. Men den chansen är väl inte så stor :( (Klipp från filmen)
 
Arrivederci / #dreamer

20:15 - Njuter av solnedgången

Sitter ute med kaninerna för andra gången idag. Man får ju passa på så länge det är fint väder, haha. Snart kommer hösten, vilket jag ser fram emot, men det gör nog inte kaninerna. Kanske för att de får lämna buren mer sällan då, för regn och rusk tycker varken dem eller jag om. 

Tänkte sätta mig och kolla på The Oc senare ikväll, i brist på annat att göra. Menmen, det är ju trots allt fredag. Det är fredag, en fantastisk kväll ute, lagom varmt och min enda plan är att kolla på film, själv. Ibland undrar jag vad är det är för fel på att träffa några vänner eller dra ut på stan, men sanningen är att jag tycker lugnet är underskattat. Shit vad poetisk jag låter.

~ Addio ~


Dreamer

Ester. 19år. Med en enda dröm. Följ min resa som slutar antingen med framgång eller bakslag.
Vad får framtiden utvisa.