20:56 - Bekräftelsebehov

Asså shit. Jag behöver bekräftelse. (Tänk er det! Det är inte många människor som kan erkänna det)
 
Behöver bekräftelse för mitt utseende. För min personlighet. För min musik och mina texter. För det jag gör. För allt.
 
Blir galen av att bara vara hemma. Nog för att jag är i stallet varje dag och träffar stalltjejerna, men jag behöver träffa mer folk. Vill jobba. Nu. Charlotta ringde förut så jag är bokad måndag och tisdag nästa vecka. Så himla skönt. Ser fram emot att jobba. Att vara ensam gör mig galen.
 
Var på gymmet igår och sprang sjuminuters-intervaller (för det är ju vecka sju). Så himla skönt att bara få springa av sig all smärta och all ångest. Tankarna som berättar för mig att jag är jobbig. Att jag gör fel. Att jag är dålig och att de inte vill veta om mig. Klart som fan att jag vet att det är ALLTID jag som hör av mig först. Det är alltid jag.
 
Så har det också alltid varit. För mig är de förstahandsval. Och jag är deras andra, tredje och fjärdehandsval.
 
Imorgon ska jag först till stallet, sen till gymmet med Julia och sen ska vi käka pizza och bara göra massa sjuka saker. Allting blir så roligt när man är med Julia. Igår när vi var i stallet så bröt vi ihop gång på gång. Åt egentligen ingenting, men det var så jävla skönt att bara få skratta.
 
Nä nu ska jag skriva en låt till (för att jag är sjuuukt kreativ just nu)
Latero, bitch.
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback