19:02 - Mental break-down

Har haft en mental break-down hela dagen. Mådde skit redan när jag vaknade så åt glass till frukost och kollade på LOL och önskade att Kyle fanns på riktigt, igen. Jag drömde mardrömmar i natt igen, nånting om studenten och att jag inte kunde ringa en viktigt samtal. Tröttsamt som in i helvete. 
 
Jag behöver ett jobb och lite rutiner, men främst pengarna så jag kan göra det jag drömmer om mest. Att köpa en häst. Människor verkar inte förstå mig och jag förstår inte dem heller. Vad är det för fel på att tala sanning? Berätta vad som är fel? Känner mig lite som Simon i "I rymden finns inga känslor". Som ett asperger-barn med icke-utalad asperger. Rutiner och sanningar, det bästa världen har att erbjuda. Varför är det så svårt att tala sanning? 
 
Det blåser jättemycket ute idag (17 sekundmeter) och det är hemskt. Kan inte vara ute. Kan inte fortsätta på kaninhagebyggeriet. Kan inte njuta av lugnet på kvällarna. Jävla storm. 
 
Nu ska jag städa mitt rum för det behövs verkligen. 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback