13:49 - Hemma igen

Äntligen hemma efter en tre timmars bilresa. Trodde att den skulle vara värre (hatar att åka bil och buss) men det gick ändå rätt bra, jag hade ju min phonie som roade mig. Helgen spenderades i vackra Åmål eftersom vi besökte den traditionella Årjängsmarknaden som ligger i, ja men precis, Årjäng. Det var lika mysigt som vanligt och för första gången på många år köpte jag faktiskt saker på marknaden, vilket jag inte gjort på flera år.  Det blev mest inredningssaker men även ett par fina lovika-vantar. 
 
Vi var även hos familjen Forsvik och hälsade på deras senaste tillskott Valter, som i skrivande stund är sju veckor gammal. Alltid lika trevligt att vara hos dem, och vi stack inte därifrån förrän halv två i natt när filmen vi såg på var slut. Då hade en tredjedel av familjen somnat på golvet, haha. 
 
Det var fruktansvärt skönt att komma bort ett tag, det var verkligen vad jag behövde. Bara att vandra i skogen utanför mormor och morfars hus gjorde mig lycklig, och sen att få tillbringa helgen med massa härliga människor var fantastiskt. 
Mood: On top. 
Det är skönt att vara glad igen. 
 


 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback