13:33 - Arg

Sitter på trappen utanför ytterdörren och lyssnar på regnet. Hade bestämt mig för att ta ut kaninerna och jag hann precis ut genom dörren när det började regna. Så nu sitter jag här i väntan på att det ska sluta. 

Igår var jag på gymmet för första gången på jättelänge (typ tre veckor). Det kändes dock inte som det brukar kännas, kanske för att jag valde att lyssna på massa gamla håkanlåtar istället för "Spring för livet"-listan som jag brukar ha när jag tränar. Igår var jag på Håkan-mood. Det är jag idag också.

Idag är jag arg och ledsen, mest arg faktiskt. Arg för att arbetsförmedlingen är efterblivna men mest arg för att mina föräldrar tvingar mig gå på deras äckliga möten. Dom gör ju ingenting för mig ändå, så varför fan ska jag lägga min tid på dem när dom ändå bara kommer att säga saker jag redan vet? Jag hatar hatar hatar arbetsförmedlingen. Men vem gör inte det? Kan ju inte finns en enda vettig människa som tycker om arbetsförmedlingen. Tack och hej. 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback