12:52 - 2 hours in paradise




Det här är vad som väntar mig kommande vecka. Regn, blåst och blött precis överallt. Jävla höst. Men egentligen ska jag inte klaga, det har varit en fantastisk höst hittills. Nästan inget regn överhuvudtaget. Synd att det inte fick förbli så.

Egentligen spelar det ingen roll för mig vilket väder det är ute eftersom jag spenderar nästan all min tid inne, men det är jävligt tråkigt för kaninerna som inte får komma ut och springa av sig. Det var så blött ute idag så jag bestämde mig för att sätta in dem i vinterburen som har rejäla väggar och tak. Då är det riktigt dåligt väder. 

Igår var jag på Teddytassen i två hela timmar. Jag kunde ju lungt säga att jag var i paradiset. Kände mig typ som en ny människa när jag åkte därifrån. 

Hittade världens sötaste och mysigaste kaninunge, men den var redan köpt av en drygt 7årig flicka. Själv tycker jag inte barn under 10 ska få ha egna husdjur, för de tröttnar så lätt. Min syster tröttnade på sin efter två månader så jag vet vad jag pratar om. Men det är ju bara jag och mina åsikter. 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback