22:54 - Tiden går så långsamt

Dagen har gått jättelångsamt. Känns som om jag räknar minuterna fram tills på fredag klockan 18.00 för då ska Exie veterinärbesiktigas. Jag hoppas verkligen att han går igenom. Fina, fina Exie. Jag vill så gärna att han blir min. 
 
Idag fyllde mamma år och det började i sedvanlig ordning med kaffe och tårta på sängen. Jag åt dock ingen tårta för jag försöker hålla mig nyttig, så jag år Skyr istället, haha. Har inte gjort så mycket idag mer än att städa undan lite, fixa lite tvätt, sysslat lite med kaninerna och pysslat ihop lite A4 papper med texten GRATTIS MAMMA som jag satte upp i hallen. Blev skitsnyggt faktiskt, yay me. (Edit: Insåg nu att jag använd ordet "lite" liiite för mycket) 
 
Fick även reda på att jag har fått en jobbintervju på tisdag, det trodde jag verkligen inte att jag skulle få! Är det oturen som vänder nu? Jag vet dock att jag inte ska förvänta mig för mycket (läs: något) med tanke på hur det gick på min senaste intervju, men jag har lärt mig av mitt misstag. Kroppen skriker inte "VIIICTOOORY" denna gången, snarare bara "ååååh vad roligt". Det ska verkligen bli roligt. Hoppas bara att jag gör bra ifrån mig. 
 
Igår kunde jag inte sova, så jag sov bara 3-4 timmar innan jag var tvungen att gå upp för att förbereda inför mammas firande. Men sen sov jag tre timmar mellan 7-10 efter att vi hade firat henne, så jag fick till slut all sömn jag behövde. 
 
Det var allt för idag. 
Hejdå bloggen. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback