21:23 - Hela livet står stilla.

Hela livet står stilla. Det är verkligen så för mig just nu. 
 
Var och provred Casper, han var fin men dock så känslig och svår, och vad jag kände så klickade vi inte direkt heller. Jag vet ju att man ska provrida flera gånger för att lära känna hästen eftersom alla hästar är olika men ändå känner jag att det borde ändå vara lite kärlek vid första ögonkastet. Men det var ingen sådan idag. 
 
För att komma till rubriken - hela livet står helt still. Jag har ingenting att se fram emot. Inte ett jävla nå. Inte ens helgen för jag ser ingen skillnad på veckans alla dagar. Jag har ingen större lust att varken gå ut på krogen eller träna på gymmet. Har ingen motivation, ingen jävla motivation alls. Känns som jag bara väntar och väntar på någonting ska hända, men jag vet inte vad. Jag bara går omkring. Kollar Facebook, sover ett par timmar per dag, ger kaninerna mat (vädret är piss så jag kan inte ens ta ut dem), drömmer och funderar på vad jag ska göra. Har inget jobb, inga vänner (iallafall inga som hör av sig), inget att göra. Orkar fan inte mer. Är så jävla uttråkad.
 
Det bästa som skulle kunna hända nu är; 
1. Jag får jobb på cafét jag var på arbetsintervju på. (Men det kan jag ju glömma) 
2. Jag hittar en fantastisk häst som uppfyller alla mina kriterier (typ 3st) och vi klickar som fan.
3. Jag blir asbra på att köra bil och får det där jävla körkortet (som just nu känns så äckligt avlägset)
4. Jag träffar asmånga assköna människor som faktiskt vet hur man tar hand om varandra. 
5. Jag träffar THE LOVE OF THE MOMENT och allt bara faller på plats. 
6. Jag får tillbaka min träningsmotivation och blir asbiff.

Det hade vart så jävla skönt. 
Vad ska jag göra tills dess? Jag vet inte. Jag får nog fortsätta sova. 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback