20:42 - Att bestämma sig.

Var och red Ex:et idag igen. Vi (jag och hästens ägare) red ut i ösregnet. Vi var kanske ute i 30-40 minuter och fyfan vad vi frös. Väl inne i stallet igen var fingrarna var så stela så jag kunde inte ens ta av utrustningen, så det fick mamma göra, haha. 
 
Någonstans mellan stallet och bilen (det var typ 20 meter) så tappade jag min älskade iphone som jag bara haft sen i våras (Mars) när min Iphone 4 plötsligt dog på flygplatsen i Malmö. Så nu är jag alltså telefonlös. Så jävla surt. Jag som var helt säker på att den låg i innefickan på jackan som jag efter stallbesöket la längst bak i bilen. Men tydligen inte. 
 
Är jättedepp idag på grund av det. Jag vet vad ni tänker.. en jävla telefon. Aa, en jävla telefon är precis vad det är. MIN jävla telefon. Med mina bilder, anteckningar, sms och appar. Hela mitt liv i en teknisk produkt. Ja, jag är beroende. 
 
Det är rätt tungt nu, faktiskt. Livet. Det är typ därför jag vill ha en häst, för att få något att göra, något att se fram emot. Jag har skitsvårt att se ljuset, om jag ska vara ärlig. Kanske för att jag spenderar säkert 20 av dygnets 24 timmar i mitt rum. Ibland sover jag givetvis, men oftast sitter jag på hööks hemsida, bukefalos och hastnet-hemsidan. De övriga fyra timmarna spenderar jag på gymmet, ute med kaninerna (så fort det inte regnar) eller påväg någonstans. 
 
Som det känns just precis nu, så vill jag ha Ex;et. Ge honom ett lugnt liv utan hopptävlingar och tråkiga hagar. Jag tror verkligen att han behöver det nu. Efter att ha tävlat i hoppning i typ åtta år så behöver han nog få göra något annat. 
 
Idag vill jag ha honom. Men imorgon kanske jag har ångrat mig. 
Det återstår att se.
Adios 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback