18:51 - Äkta kärlek

"Du som ser ut som du har någon kär
så våga att visa hur lycklig du är
ta vara på stunden så mycket du vill
så stannar den kvar lite till
 
du kanske tvekat att sagorna finns
hur kan det va möjligt att plötsligt prins 
men strunt i att undra hur just det går till
för du har ju fått den du vill."
 
 
 
Kan inte fatta att jag gråter till denna video. Den är ju helt jävla fantastisk. Daniel och Victoria är faktiskt de som får mig att verkligen tro på att äkta kärlek faktiskt finns, på riktigt. Sättet hur de ser på varandra utstrålar så jävla mycket kärlek och värme. Har aldrig sett något liknande, inte ens på film. Den lyckan i deras ögon.. den är obeskrivlig, så jävla obeskrivlig. Jag vill också hitta någon som kan få mina ögon att tindra lika mycket som Victorias och Daniels ögon gör. Jag vill verkligen det. 
 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback