10:19 - Jaha, och nu då?

Dagens stora fråga; vad ska jag göra idag? 
Väder: Blå himmel. Och storm. Orkar inte gå ut, det är så jävla kallt när det blåser. 
 
Igår fyllde pappa 51 år och jag ägnade fyra timmar till att städa huset och stryka tvätt. Mm cashflow <3 Farmor, farfar och Albin var över på kvällen och åt danska smörrebröd. Jag, Emma och Alice åt dock hemmagjord pizza. Så jävla gott. 
 
Whatever. Vad ska jag göra idag? Det finns ingenting jag kan göra hemma för att tjäna pengar till min eventuellt kommande häst. Det är troligtvis för kallt för att gå ut. Träna kan jag inte heller för mina muskler är helt utmattade.  
What to do? Kan inte någon bara ge mig ett jobb? 
 
Får väl nörda hastnet, bukefalos och facebook. Imorgon ska jag iallafall till Ale och rida Ex:et igen. Funderade länge igår på om jag är för stor för honom eller inte. Det är antingen en maxad D-ponny eller en häst på 160-165cm som gäller. Och det sistnämnda alternativet är så svåra att hantera. Jag själv är ju inte särskilt lång. 
 
Adios, bloggen. 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback