09:02 - Tisdagsmorgon

Godmorgon. 
Är ledig idag efter att ha jobbat i tre dagar i sträck. Imorgon ska jag jobba igen men idag ska jag bara gå omkring och ta det lungt. Borde egentligen fixa julklappar så att det är klart men jag vet inte vad jag ska köpa till folk så det lär ju inte bli av. Ska till Exie sen och troligtvis köra lite konditionsträning i skogen såvida isen har smält, vilket den borde ha gjort eftersom det är +6 ute. 
 
Sen måste jag också städa upp lite borta vid kaninburen (efter stormen) och klippa kaninernas klor, men i övrigt har jag inte så mycket planerat, skönt det. Kanske jag kan se Ernst Jul som jag missade förra veckan?
 
Nu är det iallafall dags för julkalendern, eftersom jag missar den varje morgon (vem orkar gå upp klockan sju liksom?). 
 
Finaste Exie i sin röda fina jul-grimma. Igår snöade det så fint över mig när jag var i stallet. Så himla mysigt. Hoppas på snö på julafton, men annars så hade det vart skönt med en snöfri vinter. Men så lär det ju inte bli. 
 
Addio 
 
 
  

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback