11:26 - Blandade känslor

Jobbig dag idag. Är ledsen utan anledning. Kanske för att mamma och pappa är så emot mina kaninplaner. Kanske beror det på något annat. Jag började nästan gråta förut när vi satt vid köksbordet. Jag hoppas så innerligt att de inte märkte det.
 
Det var en ganska rolig kväll igår. Skulle vart en klassutgång och många från klassen var där, dock satt typ hälften på andra bord än vårat under hela kvällen. Men det gjorde mig igenting, för jag hade roligt ändå. Satt typ och snackade om kaniner med John i typ en timme. Spännande samtalsämne det där. Efter några timmar så kom massa andra människor jag kände. Det blev ett brutalt kramkalas, precis som vanligt. 
 
Ikväll drar jag och Tilde nog till Sara, eller så gör vi inte det. Vi får se. 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback