20:37 - Många dagar har passerat

Okok, I'm back in Sweden. London var inte så jävla spännande (det enda jag köpte vad starbucksmat och en cupcake från Topshop) och klassåterträffen den 25e spårade totalt. Julafton var väl inget speciellt det heller (är ju inte ett så stort fan av julen) och imorgon är det nyårsafton vilket jag troligtvis inte heller kommer att fira. Högtider är ack så jävla överskattade så jag vill bara lägga mig ner och dö. (inte bokstavligt, men ibland undrar man ju) 
 
Det var såå skönt att få träffa Exie i stallet idag. Han är min livsgnista när hela världen sviker. Han och mina drömmar gör mig hel. Han och mina drömmar får mig orka leva när alla plötsligt blir idioter. Så jävla skönt att ha en trygghet, tjugofyra timmar om dygnet. Dagens höjdpunkt är att få komma till stallet, ta på sig hörlurarna och bara vara. Allt annat kan kvitta. 
 
Jag tror att jag har aggressioner som måste ut, för vissa, speciellt min lillasyster, går mig på nerverna just nu. Allt hon säger får mig att vilja skrika. Hennes jävla ständiga kramande, hennes kärleksförklaringar och hennes jobbiga försök att vara rolig (utan att lyckas). Kan inte låta bli att skrika åt henne. Blir bara så jävla arg. Känns som hela kroppen ska sprängas i tusen bitar. Vad är det för fel på mig? Kanske blir bättre när jag i januari börjar hänga på gymmet igen. Bli av med lite energi. Få lite endorfinkickar. Tror fan jag behöver det. Lägga ut mina aggressioner på tyngderna istället för på Alice. Tänkte börja träna upp min kondition nu också, för det behövs. Springa tre gånger i veckan, vecka 1 en minut, vecka 2 två minuter osv. Sakta men säkert. Slow and steady wins the race. Hoppas att båda knäna håller bara. 
 
Fick även reda på att jag ska jobba fem pass i hela januari, medan en annan tjej på jobbet ska jobba 18 pass och en tredje 12. Varför sån särbehandling? Det är ju fan jag som har en häst som kostar 4000 i månaden. Jag är verkligen behov av pengar men världen verkar inte bry sig. Kan inte Justin Bieber eller någon annan person bara ge mig sisådär 50 tusen så jag kan köpa back-on-track-benskydd och ett nytt regntäcke till Exie, och allt annat jag och han behöver? Hade vart guld. Bieber, vad tror du? 
 
Måste dessutom hitta ett nytt jobb, eftersom jag är arbetslös efter januari, spännande spännande. Hade vart roligt att jobba på liseberg men eftersom dom har typ 10 000 som söker så känns den chansen rätt liten. Menmen, man får ju drömma. 
 
Bienvenidos.
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback