22:15 Föräldra hela världen (hela min värld)

Nytt år, nytt jag?
Det känns som jag går och väntar på att något ska hända. Eller att jag ska börja ta tag i mina problem och måsten. Måste börja övningsköra igen. Måste börja träna igen. Men jag kommer liksom inte till skott. Skjuter upp mina problem hela jävla tiden. 
 
Vill ändra allt på mig. Min klädstil. Min frisyr. Mitt namn och mitt umgänge. Min stad. Mitt hus. Mitt liv. 
Vet inte vart jag ska börja. Vill klippa mig men vet inte hur. Vill byta klädstil men vet inte till vilken. Att inte kunna ha jeans gör livet så jävla mycket svårare. Att inte ha några pengar också. Alla mina pengar går ju till Exie och hans tillbehör. Han är förövrigt skadad igen. Två varma hovar (vänster fram och höger bak) och markeringar i ryggen. Vad är det för fel på dig Exiepexie? Eller vad gör jag för fel? Varför kan inget bara vara bra? Kan du inte bara vara frisk och kry som alla andra hästar i stallet? Vet inte vad jag ska göra heller. Men får väl rida, promeneral och longera barbacka i en veckas tid och sen börja använda sadeln igen fast då med renskinnet under, och så får Julia rida så han går korrekt. Ja, så får det bli. 
 
Så, bloggen, hjälp mig. Vart ska jag börja? Vad vill jag göra med mitt liv? Känner ett stort behov av att förändra hela min värld just nu. Vill träffa mer folk, vill jobba mer och få mer pengar. Får väl gå omkring som ett lik tills jag blir lite finare för just nu ser jag ut som fan för jag orkar varken bry mig om mitt hår eller min hy. 
 
En resa till ett varmt ställe, det hade varit precis det jag behöver just nu.
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback