19:03 - Höstkyla

Sitter ute med kaninerna. Det känns att hösten verkligen har kommit nu för det är riktigt jävla kallt ute. Trots hood och jacka så fryser jag jättemycket. 

Idag har jag spenderat dagen på stan, har både gymmat, shoppat och klippt mig. Det blev asfult men vad gör man? Det växer ju ut. 

Imorgon blir det huvudstaden tur och retur, spännande va? Tar det hela lite med en klackspark faktiskt. Spelar ingen större roll om jag får jobbet eller inte, mig kvittar det. Stockholm är ju en fin stad, men det är ju fina Göteborg som är min stad. Det kommer det alltid att vara. Dessutom har jag mina kaniner här. De skulle inte trivas i en lägenhet. 
Men man måste ju våga chansa. Återkommer om detta. 








Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback