16:07 - Gråa moln och vit häst på g.

Det regnar ute idag. Eller ah, det gjorde iallafall det förut. Nu är det mest grått och jag har verkligen ingen lust att gå ut. Men kaninerna har inte varit ute på flera dagar så jag har väl inget större val egentligen. 
 
Imorgon ska jag till någonstans utanför Kungsbacka och provrida en vacker D-ponny som heter Casper. Det ska bli så jävla roligt. Hoppas verkligen att han är en bra häst, och sedan om han är det, att allt annat går bra, så som stallplats, veterinärbesiktning och allt annat. Jag saknar hästar och ridning så det gör ont. 
 


 
Satt och gjorde detta kollage igår när jag inte kunde sova. Älskar färgen röd, det är en så fett underskattad färg. Remus (fd medryttarhäst) hade den både på schabrak och benskydd, och det var så jävla fint på honom. 
(Japp, jag är en drömmare som inte kan sluta drömma, men vad ska man göra när man har alldeles för mycket tid och alldeles för lite att göra?) 
 
Nu ska jag gå ut och ta ut kaninerna. 
Hej och hopp. 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback