22:24 - Söndagskväll i stormen

YO!
Vart i Ale (?) idag och provridit en supergo häst som hette Ex-man. Tydligen vart en duktig tävlingshoppare som nu börjat vägra på tävling och de (ägarna) trodde att det var för att han hade tröttnat på att just tävla. Supergo i traven, lite studsig kanske men gick väldigt fint. Galoppen var inte lika fin, väldigt obalanserad och lite ojämn men det kanske bara är jag som inte ridit på länge. Annars väldigt mysig och go ponny. Ska tillbaka på lördag med Emma och provrida igen, ska bli grymt roligt. 
 
Planerna för veckan... har inga. Förhoppningsvis finns det lite jobb att göra hemma så att jag kan tjäna ännu mer pengar. Annars ska jag väl träna, söka jobb och kolla film, precis som jag alltid gör. Pappa fyller år på torsdag så jag kanske får spendera lite tid på stan för att köpa presenter till honom. Problemet är väl att han inte önskar sig nått. 
 
Vädret är som det varit senaste 2-3 veckorna.. storm, regn och gråa moln. Hade ju vart fint med lite sol och kanske lite mindre blåst, det är väl inte för mycket begärt? 
 
Åh. Asså. Jag vill verkligen ha en häst, nu. Det är så roligt att rida. 
Addio 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback