10:25 - 1D Infection och ett svullet ben

TJAAA. 
Längesen jag uppdaterade sist. 
 
Under söndagens (5 dagar sen) ridpass insåg jag att Exie haltade i galoppen så vi fick avbryta passet. Har för mig att det vart höger han haltade på men han var inte varm på någon av hovarna/benen så han fick stå på måndagen. På tisdagen märkte jag att han var istället väldigt svullen på vänster framben så det har jag behandlat med promenader och liniment nu senaste tre dagarna och svullnaden har gått ner men är osäker på om han är helt återställd. Får se hur det blir med det. Förövrigt är han pigg och kry och älskar min luva som jag har på vinterstalljackan. Han verkar dock ha blivit lite trotsig när han ska få mat och sparkade nästan en tjej i stallet när hon skulle mata honom, så nu är det stränga regler varje gång han får mat som gäller så han inte fortsätter. 
 
Idag är det den 20e december 2013. Om fyra dagar är det julafton (men det känns verkligen inte som det), och om exakt en vecka så åker jag till... LOOOONDON! Jag är så jävla taggad. Åh vad roligt det ska bli. Och den 25e har vi troligtvis klassåterträff numero typ 5 ute på krogen. Mycket att se fram emot nu, men först ska jag jobba i tre dagar. 
 
Har även blivit världens fan av OneDirection, HAHA. Nog för att de är lite av en produkt och nog för att jag inte är en sån tjej som lyssnar på mainstream-musik så måste jag erkänna att de är så jävla roliga och är så jävla talangfulla. Speciellt Harry och Zayn har SJUKT bra röster, inte ens kul. Och Liam, min Liam. Har inte ens träffat honom och kommer troligtvis aldrig göra det heller men ska typ gifta mig med killen. Så jävla fin. 
 
Funderar även på att tatuera in en av deras låtcitat på armen, "Reality ruined my life". Så sjukt klockrent citat, speciellt eftersom jag är en, as you can see, dreamer. Mitt nickname både här och på instagram. Vaknade upp i veckan efter en helt underbar dröm (japp, om 1D) och blev så jävla ledsen. Jag säger som Håkan, Ibland är en dröm det finaste man har. Men jag har ju Exie också. 
 
Lussekatter. Bokstavliga. Katter. 
 
 

Kommentarer
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback